Telefon   +48 501 035 240

Telefon   +48 62 74 18 460

Mail    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zasady serwisowania kotłów grzewczych

Jesteśmy renomowanym producentem i dystrybutorem kotłów grzewczych zasięgiem obejmującym całą Polskę. Zajmujemy się produkcją wysokiej klasy sprzętu grzewczego, który charakteryzuje się niezawodnością i pełną automatyzacją. Również serwisujemy kotły retortowe, kotły c.o. na ekogroszek, tłokowe i zasypowe.

Czemu przegląd urządzenia jest ważny?

Każdy wysoce eksploatowany sprzęt z czasem będzie wymagał przeglądu lub serwisowania. Także kotły grzewcze. Dzięki odpowiedniemu użytkowaniu kotła c.o. możemy znaczenie wydłużyć czas, kiedy serwis nie będzie potrzebny. Warto jednak wiedzieć, czym się kierować szukając odpowiedniego serwisu lub chcąc dokonać rutynowego przeglądu urządzenia. Regularne przeglądy zwiększają bezpieczeństwo i komfort użytkowania kotłów, dają również możliwość wykrycia nawet najdrobniejszej usterki, zanim problem będzie już uciążliwy i wpłynie na działanie urządzenia w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie.

 

kontrola serwisowa

 

Serwisowanie kotłów

Serwisowanie i przeglądy kotłów reguluje art. 62 ustawy o Prawie budowlanym. Nakłada ona na użytkowników kotłów obowiazek dorocznego przeglądu, dlatego nie warto czekać do sezonu grzewczego i warto się umówić wcześniej, by nie czekać na swoją kolej zbyt długo. Dzięki regularnym przeglądom urządzenia dbamy o dłuższą żywotność kotłów i ich bezawaryjność. Prawidłowo działające kotły zużywają też mniejsze ilości paliwa, w związku z czym ponosimy mniejsze wydatki z tym związane. Nie jesteśmy też narażeni na kosztowne naprawy i stres. Zawsze warto w pierwszej kolejności korzystać z autoryzowanych serwisów kotłów grzewczych i już przy zakupie dopytać o możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego. Z pewnością się to Państwu opłaci.

 

Zgłaszanie problemów

W naszej firmie kotły grzewcze, które sprzedajemy objęte są gwarancją. Wszelkie wady, które ujawnia się w okresie gwarancyjnym podlegają bezpłatnemu serwisowaniu i naprawie. Jeżeli do awarii dojdzie z winy użytkownika, poprzez niewłaściwe użytkowanie, samodzielne naprawy czy przeróbki, koszt pokrywa klient. Na naszej stronie znajdą Państwo także instrukcje do sterowników i podajników wszystkich modeli. W każdej instrukcji jest rozdział poświęcony zgłaszaniu usterek i kolejności działań, jakie należy podjąć, dlatego zachęcamy do pobrania właściwej dla Państwa sprzętu broszury. Zgłoszenia można wysyłać za pośrednictwem formularza zamieszczonego na naszej stronie. W formularzu należy podać rodzaj usterki i kontakt do siebie. Sprzedawca, wydając sprzęt wydaje go razem z karta gwarancyjną, jej okazanie będzie konieczne, aby móc skorzystać z bezpłatnej pomocy serwisanta.